Política de Devolucions

Devolució per article defectuós
En Ecoshop estem orgullosos de la qualitat dels nostres productes. Per això, tots ells passen per un rigorós control de qualitat de 3 passos abans de ser enviats.

No obstant això, si un producte defectuós passés el nostre control de qualitat, o es danyés durant la tramesa, ens faríem responsables i oferiríem un nou producte.

Què fer en cas d’article danyat?
Aquestes són les nostres recomanacions en cas que hagis de enfrontar-te a un article defectuós:

Fes fotos al producte danyat i envia’ns les mateixes a aquesta direcció de correu electronic: ecoshop.cat@gmail.com o també ens pots contactar per les nostres xarxes socials. Una vegada que ens arribin les imatges ens posarem en contacte amb vosté per donar-li una solució la qual quedi satisfet.

Devolució realitzada pel transportista
Si el transportista no aconsegueix lliurar la comanda a l’adreça estipulada, el paquet serà enviat de tornada a Ecoshop. Si volguessis gestionar les devolucions per tu mateix, pots indicar qualsevol altra adreça de devolució en la configuració de la teva comanda.

Què faig en cas de devolució realitzada pel transportista?
Si reps un correu electrònic de la nostra part avisant-te que algunes de les teves comandes han tornat al nostre centre, no et preocupis: l’afegirem a les nostres devolucions temporals durant 28 dies, sense cost per a vosté. En el termini especificat ens posarem en contacte amb vosté per resoldre la situació. Si vol que la seva comanda sigui reenviat a una nova direcció comenta’ns-ho però tingues en compte que hauràs de pagar pels nous costos d’enviament.

Articles perduts durant l’enviament

Si la comanda es va enviar sense seguiment, això és el que hauries de fer:

-Comprobar si l’adreça de lliurament és correcta i la comanda tot i així no ha arribat a destí, informeu-nos de el problema i el nostre equip d’atenció a client t’ajudarà a trobar una solució.